Şirketim İçin Adres Seçerken Nelere Dikkat Etmem Gerek?

Ana Sayfa / Blog / Şirketim İçin Adres Seçerken Nelere Dikkat Etmem Gerek?

Şirketim İçin Adres Seçerken Nelere Dikkat Etmem Gerek?

Kendi işinizin sahibi olmak istediğinizde şirketinizin ve markanızın adından sonra üzerinde düşünmeniz gereken bir başka önemli konu da şirket adresi belirleme sürecidir. Misafirlerinizi ofisinizde ağırlarken, kritik iş toplantılarınızı gerçekleştireceğiniz, kartvizitlerinizde, web sitenizin iletişim bölümünde, maillerinizdeki yazışmalarınızda veya şirketinize ait dökümanlar üzerinde sergileyeceğiniz ve şirketinizin imajına da destek olacak adresten bahsediyoruz. Bu yönleriyle ele alındığında yasal bir zorunluluk da olan şirketiniz için adres seçiminde prestijli lokasyonlara yönelmeniz, şirket imajınızı açısından çok büyük önem taşıyor.

Hem Ekonomik Hem Prestijli İş Adresine Sahip Olmak Mümkün!

Şirketiniz için ilk adımları attığınız ve her bir harcamanıza dikkat etmek durumunda kaldığınız kuruluş aşamasında ofis maliyetleri en ciddi yükleri oluşturuyor. Ofis malzemelerinden, ofis kirasına, çalışabilmeniz için gerekli olan donanımlardan faturalara, sekreterlik hizmetine kadar birçok giderle karşı karşıya kalabilirsiniz. Üstelik böyle bir ofisi prestijli bir lokasyonda kurmayı tercih etmeniz durumunda ofis maliyetlerinizin birkaç kat artırması söz konusu olabilir.

Tüm bu maliyetlere katlanmadan da prestijli lokasyonlarda şirket adresi sahibi olmanız mümkün. Günümüzde her geçen gün yaygınlaşan sanal ofis, paylaşımlı ofis, hazır ofis ve coworking çözümleri sayesinde şirket yasal adres tanımlama hizmeti alabilir ve ofis gider kalemlerinizi minimize edebilirsiniz.

WorkPoint ile İş Adresinizi 9 Şehir ve 40 Farklı Prestijli Lokasyona Taşıyın!

Özellikle de yeni kurulan şirketlerin, Türkiye’nin en popüler iş bölgelerinde düşük bütçeler ile ofis çözümleri sunan WorkPoint, şirket kurarken zorunlu yasal adres belirtme hizmetleri için birçok seçenekler sunuyor. İstanbul, Ankara, İzmir, Antalya, Bursa, Gaziantep, Kayseri, Konya ve Mersin olmak üzere Türkiye’nin 9 farklı şehrinde bütçenize göre size en uygun prestijli bölgelerde ofis sahibi olabilirsiniz.

Yasal Adres Tanımlama, Ofis ve Toplantı Salonları ve Diğer Hizmetlerden Faydalanın!

Yasal adres tanımlama hizmetinin yanı sıra hazır ofislerde uygun maliyetlere kendi çalışma alanınızı yaratabilir, ofis gider kalemlerinizi azaltabilirsiniz. Çalışma alanlarının yanı sıra toplantı salonlarını saatlik, günlük, haftalık  ya da aylık periyotlarda ihtiyacınıza göre kiralayabilirsiniz. Ayrıca şirketinize özel sekreterlik, çağrı karşılama hizmeti, kargo ve postaların takibi gibi çözümlerden de faydalanabilirsiniz.