Paylaşımlı Ofis

Ana Sayfa / Paylaşımlı Ofis

AÇIKLAMA

Paylaşımlı Ofis Nedir?

Ofisler, iş yaşamının en önemli unsurlarının başında gelir. Paylaşımlı ofisler (coworking), iş hayatına ilk adımlarını atmaya hazırlanan girişimciler ya da iş modelini geliştirmek isteyenler için birçok açıdan temel gereklilik olan ofis ihtiyacınızın karşılanmasında etkin ve ekonomik çözümler sunar.

Şirketlerinizin merkezi haline getireceğiniz ofisler, yasal zorunluluk olarak adres belirtilmesi, iletişim ihtiyaçlarınızın karşılanması ve aradığınız çalışma alanlarının sağlanması açısından çok önemlidir. İş hayatının dinamik yapısı içerisinde yer almak ve ofis maliyetlerinin optimizasyonu için paylaşımlı ofis seçeneğinden faydalanabilirsiniz.

Paylaşımlı Ofis Avantajları Nelerdir?

Etkin çalışma alanları sunan WorkPoint tarafından hazırlanan paylaşımlı ofis paketleri, şirketlerinizin kurulum aşamasında ve faaliyetlerini sürdürdüğü her an ofis çözümleriyle sizin yanınızda yer alır.

  • Yasal Adres Temini: Şirketinizin iletişim adresi olarak tercih edebileceğiniz 9 farklı ilde bulunan 40 elit lokasyondaki ofisleriyle WorkPoint, yasal adres temini sağlar.
  • Farklı iş alanlarından profesyoneller ile bir arada çalışma imkanı sunar.  Böylece, iş ağınızı kolayca büyütebilir; iş hayatının olmazsa olmazlarından sosyalleşme fırsatlarını elde ederek iş modelinizi farklı yönlerde geliştirebilirsiniz.
  • Çalışma Masası ve Açık Ofisler: İhtiyacınız olduğu her an kullanabileceğiniz açık ofis çalışma masalarında istediğiniz zaman lokasyon bağımsız çalışabilirsiniz.
  • İnternet ve teknik altyapı: Ofislerde, internet hizmeti başta olmak üzere her türlü ofis yazılım ve donanım ekipmanlarını kullanabilirsiniz.
  • Kargo Takibi ve Diğer Ofis İhtiyaçlarınız: Girişimcilerin, şirketleşme sürecinde ofis maliyetlerini en aza indirmesine yardımcı olan WorkPoint paylaşımlı ofis paketleri, sekreterlik hizmeti, kargo takibi, gider kalemlerinden sıyrılmasını sağlar.
  • Çağrı Karşılama Hizmetleri: 7/24 çağrı karşılama hizmeti sayesinde müşterilerinizin, ortaklarınızın ve iş modelinizdeki tüm paydaşların şirketinizle iletişimine destek olur.

Paylaşımlı Ofis Modelleri Nelerdir?
Paylaşımlı ofis çözümlerinde, kullanıma hazır fiziksel ofis alanları, sanal ofisler, sekreterlik, posta takibi ve çağrı yönetimi, ihtiyacınız olduğu anlarda ek ücretle kullanabileceğiniz toplantı odaları, ikram servisleri, gibi hizmetlerin her birinden ayrı ayrı ya da bir paket dahilinde tümünden faydalanabilirsiniz. Tercihlerinize göre günün her anı bu hizmetleri alabileceğiniz gibi belirlediğiniz zaman dilimlerinde kullanarak ofis maliyetlerinizi daha da düşürebilirsiniz.

Modern iş hayatının hızla gelişen dinamik yapısına ayak uydurmak ve ofis ihtiyaçlarınıza etkin çözümler için WorkPoint paylaşımlı ofis paketlerini ve bu paketler dahilinde sunulan hizmetler hakkında daha fazla bilgi alın.



TEKLİF FORMU