Paylaşımlı Ofis Nedir?

Ana Sayfa / Blog / Paylaşımlı Ofis Nedir?

Paylaşımlı Ofis Nedir?

Her gün sabit ve düzenli mesai yapmayanlar, devamlı fiziki bir ofis ihtiyacı duymayanlar, sürekli seyahat halinde olanlar, sahada çalışanlar, danışmanlık hizmeti sunanlar ve genellikle ev ofis sistemiyle üretim yapanlar coworking çözümü ile bilgisayarını yanına alıp ortak kullanımlı bir ofiste çalışabilir. Diğer bir adıyla paylaşımlı ofis olarak da bilinen bu çalışma şekliyle ofis çözümü sunan firmalar, hem bağımsız çalışanlara hem de kurumsal firmalara ihtiyaca uygun olarak hizmet verir.

Paylaşımlı Ofis Nedir?

Home ofis şekliyle ya da kafelerde yalnız olarak çalışmaktan sıkılanlar, bağımsız çalışanlarla veya farklı sektörlerden girişimcilerle ortak bir alan içerisinde çalışmayı tercih edebilir. Bu şekilde çalışanlar, geniş ve ferah bir ofis ortamını farklı kişilerle ve kurumlarla beraber kullanarak coworking hizmetinden faydalanmak isteyebilir. Beraberinde birçok avantajı da getiren ortak ofis kullanımında, bir ofisin masrafını tek başınıza üstlenmek zorunda kalmazsınız. Şık ve modern bir şekilde dekore edilmiş ve ihtiyaç duyduğunuz tüm ekipmanları sağlayan prestijli bir adresi paylaşmak, ekonomik bir çözüm olabilir.

Ortak bir ofis alanının avantajlarından diğeri ise farklı sektörlerden profesyonellerle ve meslektaşlarınızla tanışıp iş ağını genişletme imkânıdır. Bu ofis alanı içerisinde kurulabilecek ilişkiler ile yeni girişimler başlatabilir ve yeni imkânlara erişebilirsiniz. Bu çalışma şekliyle yeni bir ofis için planlama yapmak zorunda kalmaz, mekan arayışına ve masrafa zaman harcamazsınız Böylece doğrudan işlerinize odaklanabilme imkânına sahip olursunuz. Ofisin elektrik, doğal gaz, su, internet gibi aylık ödemelerini, sekretarya, onarım, temizlik ihtiyaçlarını, ofis ekipmanlarının takibi gibi pahalı ayrıntıları düşünmenize gerek kalmaz. Üstelik şehir merkezinde prestijli bir plazada bulunan ofis alanı sunan firmalar yardımıyla ulaşım zorluğunu ve yoğun trafik içinde yolculukları önleyebilirsiniz.

Paylaşımlı Ofisin Avantajları Nelerdir?

Paylaşımlı ofis imkânı çalışanlara, girişimcilere ve farklı ölçekte firmalara çok sayıda fayda sağlar. Bunlardan birkaçı şunlardır:

  • Ulaşım bakımından size zorluk çıkarmayacak merkezi ve prestijli lokasyon,
  • Hızlı bir internet bağlantısının ve telefonun kesintisiz kullanımı,
  • Çağrılarınızın, kargolarınızın, postaların ve yönlendirmelerin sekreterler tarafından karşılanması,
  • Düşük maliyetli ofis çözümü,
  • Ücretsiz çay, kahve servisi.

Yeni iş kurmuş girişimciler, serbest çalışanlar, evden home ofis çalışanlar, bilişim sektöründeki mühendisler, avukatlar, emlak sektöründe çalışanlar, mali müşavirler paylaşımlı ofis ortamında işlerini kolaylıkla devam ettirebilmektedir. Bunun için farklı avantajlar sunan paylaşımlı ofis ile en gözde iş merkezlerinde bulunan şık ve konforlu imkânlar kullanımınıza sunulur. Siz de paylaşımlı sanal ofislerin ayrıcalıklarından faydalanmak ve iş yükünüzü hafifleterek prestij elde etmek için Workpoint sanal ofisleri tercih edebilirsiniz.