
Ortak Çalışma Alanları
WorkPoint, sizin için özenle tasarlanmış çalışma alanları sunar.
Profesyonellerle Bir Arada
Farklı iş alanlarından profesyonellerle bir arada çalışın.
Çağrı Karşılama,
Kargo ve Posta!
...ve daha birçok fırsatı yakalayın!
Profesyonellerle Birlikte.
İnternet ve Teknik Altyapı
Ofislerde, internet hizmeti başta olmak üzere her türlü ofis yazılım ve donanım ekipmanlarını kullanabilirsiniz.
Çalışma Masası ve Açık Ofisler
İhtiyacınız olduğu her an kullanabileceğiniz açık ofis çalışma masalarında istediğiniz zaman lokasyon bağımsız çalışabilirsiniz.
Müşteri Karşılama
İstediğiniz zaman fiziksel toplantı odası kiralayın ve müşterilerinize presjinizi yansıtın.
13 il, 58 lokasyon. Limit yok.
LokasyonlarPaylaşımlı Ofis Nedir?
Ofisler, iş yaşamının en önemli unsurlarının başında gelir. Paylaşımlı ofisler (coworking), iş hayatına ilk adımlarını atmaya hazırlanan girişimciler ya da iş modelini geliştirmek isteyenler için birçok açıdan temel gereklilik olan ofis ihtiyacınızın karşılanmasında etkin ve ekonomik çözümler sunar.
Şirketlerinizin merkezi haline getireceğiniz ofisler, yasal zorunluluk olarak adres belirtilmesi, iletişim ihtiyaçlarınızın karşılanması ve aradığınız çalışma alanlarının sağlanması açısından çok önemlidir. İş hayatının dinamik yapısı içerisinde yer almak ve ofis maliyetlerinin optimizasyonu için paylaşımlı ofis seçeneğinden faydalanabilirsiniz.

Paylaşımlı Ofis Avantajları Nelerdir?
Etkin çalışma alanları sunan WorkPoint tarafından hazırlanan paylaşımlı ofis paketleri, şirketlerinizin kurulum aşamasında ve faaliyetlerini sürdürdüğü her an ofis çözümleriyle sizin yanınızda yer alır.
WorkPoint, 13 farklı ildeki 50+ elit lokasyon ofisiyle yasal adres temini sunar. Ayrıca, profesyonellerle birlikte çalışma imkanı sağlar, iş ağınızı genişletebilir ve iş hayatınızı farklı yönlerde geliştirebilirsiniz. WorkPoint'te açık ofisler ve çalışma masaları kullanabilir, internet ve teknik altyapı hizmetlerinden faydalanabilirsiniz. Ayrıca, sekreterlik hizmetleri, kargo takibi gibi ofis ihtiyaçlarınızı karşılayarak iş maliyetlerinizi azaltmanıza yardımcı olur. 7/24 çağrı karşılama hizmeti de sunarak şirketinizin iletişimini destekler.

Paylaşımlı Ofis Modelleri Nelerdir?
Paylaşımlı ofis çözümlerinde, kullanıma hazır fiziksel ofis alanları, sanal ofisler, sekreterlik, posta takibi ve çağrı yönetimi gibi hizmetlerden faydalanabilirsiniz.
Ek Hizmetler Nelerdir?
İhtiyacınız olduğu anlarda ek ücretle kullanabileceğiniz toplantı odaları, ikram servisleri, gibi hizmetlerin her birinden ayrı ayrı ya da bir paket dahilinde tümünden faydalanabilirsiniz.
İnternet ve Teknik Altyapı
Ofislerde, internet hizmeti başta olmak üzere her türlü ofis yazılım ve donanım ekipmanlarını kullanabilirsiniz.
Çalışma Masası ve Açık Ofisler
İhtiyacınız olduğunda açık ofis çalışma masalarında istediğiniz zaman lokasyon bağımsız çalışabilirsiniz.
Müşteri Karşılama
İstediğiniz zaman fiziksel toplantı odası kiralayın ve müşterilerinize presjinizi yansıtın.
Paylaşımlı ofis çözümlerinde, kullanıma hazır fiziksel ofis alanları, sanal ofisler, sekreterlik, posta takibi ve çağrı yönetimi, ihtiyacınız olduğu anlarda ek ücretle kullanabileceğiniz toplantı odaları, ikram servisleri, gibi hizmetlerin her birinden ayrı ayrı ya da bir paket dahilinde tümünden faydalanabilirsiniz. Tercihlerinize göre günün her anı bu hizmetleri alabileceğiniz gibi belirlediğiniz zaman dilimlerinde kullanarak ofis maliyetlerinizi daha da düşürebilirsiniz.
WorkPoint'i ziyaret ederek paylaşımlı ofis kiralama fiyatlarına göz atabilirsiniz. İstanbul paylaşımlı ofis fiyatları, Ankara paylaşımlı ofis fiyatları, Bursa paylaşımlı ofis fiyatları, İzmir paylaşımlı ofis fiyatlarının ne olduğunu merak ediyorsanız doğru yerdesiniz.
13 il, 58 lokasyonda hizmet veren WorkPoint, İstanbul paylaşımlı ofis, Ankara paylaşımlı ofis, İzmir paylaşımlı ofis, Bursa paylaşımlı ofis gibi daha birçok ilde hizmet sunuyor.